lördag 4 maj 2013

Bad choice!

Jahh

Så igår var jag i skolan , sedan var jag och spelade in en låt på FMG

Efter det så drog jag, Elin och Alva till tivolit i Folkets Park.

Jag köpte 3 biljetter, åkte bara en gång då jag blev så illamående av snurrandet och för att vi var upp och ner (mina bihålor är förstorade och det var tydligen anledningen till illamåendet).
Så jag sålde mina biljetter och kollade på istället ^^

Min röst hade helt ärligt sänkts 3 oktaver, folk tyckte att jag lät som en kille!
Jag blir inte förvånad om folk trodde att jag var en transvestit O.o
Jag köpte iallafall sockervadd och nybakta munkar (som inte alls var nybakta).
Jag fick gå hem skapligt tidigt då jag inte hade något busskort och jag mådde ganska dåligt ^^

Så väl hemma när jag började relaxa så började jag ju känna vad som hade hänt.
Förutom att rösten var nere i bas så hade jag VÄLDIGT ONT I HALSEN!
Jag hade ont överallt ovanför axlarna, trodde jag skulle dö!
Jag har också en annan sak i halsen, men det tar jag helst inte upp här, det låter alldeles för skumt o.o

Så idag har allt fortsatt.
Min feber är tillbaka och är skapligt hög.
Mina lymfkörtlar är GANORMA!
Jag har väldigt ont i halsen!
Mina bihålor är förstorade och allt gör ont.
Jag har muskelvärk, ont i nacken och axlarna.
Min röst är inte mörk längre, dock så lät den väldigt ansträngd tydligen.
Så jag har inte pratat så mycket idag, men jag kommer få problem om nån ringer mig...

Ja, allt är piss i mitt liv C:

Vi ska ringa vårdcentralen på måndag och kräva en tid samma dag så att de kan ta prover och kolla så att det inte är något annat än ett virus. Jouren kunde tydligen bara kolla om jag har en infektion i kroppen (vilket jag redan vet att jag har..)

Men jag får väl skylla mig själv lite som drog till skolan, Johan trodde jag hade prao när det stod att jag bara hade det vecka 17...bra pedag man har...

Så japp, jag får väl sitta hemma och gnälla över mitt liv tills jag är frisk igen, jag har dock varit borta från skolan i 3 veckor inom loppet av 7 veckor...not that good...

Aja
See Ya!


Inga kommentarer: