söndag 19 maj 2013

Daaaaans

Hello zombies!

Bör egentligen sova nu...men ne..

Idag har jag inte gjort alldeles för mycket, rensade garderoben då jag inte orkade igår ^^
Blev inte av med  så mycket egentligen. Kommer sälja 3 klänningar, 1 par shorts, 1 par längre shorts och 2 linnen typ ^^

Jag kommer länka härifrån sedan, får se vart jag säljer dom ^^

Men ja, annars så har jag inte gjort så mycket, försökte börja med krönikan, men fick ryck då texten jag skrev sög </3
Så istället satte jag mig i mitt rum och började jobba på min dans.
Jag tror aldrig att jag skrev det här, men vi fick som frivillig uppgift göra en koreografi till en låt, vilket jag då ska göra. Det blir Street Jazz och förhoppningsvis så blir det bra, jag har gjort en vers iallafall ^^

Jag kommer nog inte lägga upp dansen (om den inte blir riktigt bra) här, men ni får se ^^

Men ja, sen har man väl planerat lite framåt, vad man ska ha på sig på skolavslutningen, på meetup:et och vad man ska göra efter skolavslutningen. SÅ JAG ÄR NÖJD MED DAGEN <3
Sorry för ett kort inlägg, ni får fler imorrn  ^^

See Ya!

 

Inga kommentarer: