fredag 17 maj 2013

Ont i kroppen

Hello my zombies!

Sitter och slöar framför datorn, för trött för att plugga och för pigg för att sova xD

Iallafall, idag så hade vi labb på NO:n, vi fick använda ström :3
Nej men vi fick lära oss "kopplingar" eller vad det heter, koppla ström till olika saker osv.
Det var riktigt kul faktiskt, Per visade oss vad som hände när en kabel (eller nåt) får för mycket ström...AWESOME!
Vi käkade grillad kycklinginnerfile och gräddsås AND I WAS SO HAPPY :D
Jag hade mina Demonicaskor idag :3 dock var det lite för varmt för att gå i dom så fick åka hem och byta efter skolan...men när vi gick till replokalerna så sa en unge att mina skor var fula...gue' vad jag ångrar att jag inte  gick fram till honom och skrämde livet ur honom...
Vi spelade iallafall på repet...gick sådär enligt mig, plus att lärarn har fått PMS eller hamnat i någon ålderskris...

Jag, Elli och Qrystal gick iallafall till stan efter skolan (först bytte jag skor). Jag vet inte hur många jag såg som jag kände O.O Kändes som om alla jag någonsing känt var där xD
Vi skulle varit nyttiga och inte käkat på Donken...men vi fick kuponger så vi blev ju lite tvingade O.O
Vi skulle fått en vanlig 6 nuggets-menyn...vi fick 2 6-pack var... 12 CHICKEN NUGGETS :D
Kände mig som ett jäkla svullo just då...
Fast jag gick från Vasaparken, till Qrystal och sedan hem i en ganska snabb takt så förhoppningsvis så jämnade jag ut det lite.

Något hände när jag kom hem däremot...jag var extremt trött och hade extremt ont i kroppen, så jag sov tills mamma väckte mig D:
Men japp, blev ingen middag för mig, jag är fortfarande mätt...vi åt vid 4...vet inte om jag kanske bör springa några kilometer ute innan jag går och lägger mig för att bli av med de sista av maten ^^
Jag får ta och blogga mer imorgon...
VÄNTA, jag kanske kommer ta ut kameran strax så jag kanske kan få lite nya bilder äntligen ^^
Men
See Ya!




Inga kommentarer: