torsdag 9 maj 2013

Cosplay

Hello zombies!

Är hemma hos pappa just nu, vi skulle grillat men det regnar :C

Idag har jag delat ut lite papper och sen har jag kollat på kläder till min cosplay.
Jag har lite problem med det då jag kommer på olika karaktärer som jag vill cosplaya.
Det värsta är att kläderna jag behöver är väldigt dyra och jag har inte alls råd med det D:
Jag ville spela Katarina från LoL och jag hittade hela dräkten (ingen peruk och inga vapen) för 900 kr... det har jag absolut inte D:
Hittade också en komplett utstyrsel till Alice i spelet "Alice Madness Returns"
Verkligen jättesnygg! Den kostade 3 080 :-
Liiite för dyrt ^^


Katarina (Leauge of Legends)


Jag vet (typ) vilka 2 jag ska cosplaya på NärCon,
men ni kommer inte få veta förrän jag har hittat allt jag behöver C;






 









 

Inga kommentarer: