fredag 24 maj 2013

Orientering och stark mat

Hello zombies!

Idag var det orientering med seniorerna ^^
Vi skulle som sagt, orientera på en okänd terräng (vrinneviskogen).
För att få C-A så skulle man orientera ensam och ta den röda (svåra) banan men då jag inte vill gå vilse så gick jag, Qrystal och Elli och vi tog den röda banan istället för den gröna (lätta). Jag kompenserar detta med dansen istället ^^
Vi missade en station för att vi gick fel och i början så gick allt åt helvete men sen löste det sig. Jag hittade den som var svårast :3 sen kom typ 20 andra som såg mig...
Efteråt så drog vi till Qrystal, bytte om och hade sedan rep i kulturskolan.
Det gick faktiskt bra för oss idag O.O

Efter repandet så drog jag och Qrystal till stan :3 Vi gick mest runt, köpte lite grejjor och jag träffa Viktor :D
Så jag och Qrystal var med om lite skumma grejjor, men jag skulle gå vid kvart i 5 för att äta på O'Learys :3
Kycklingvingarna var VÄLDIGT STARKA vilket var deprimerande då jag älskar kyckling, så jag åt massor av revbensspjäll, majs, lökringar och tacokött ^^ gött <3

Nu blir det iallafall att chilledilla vid datorn om jag inte somnar (kommer aldrig hända)

See Ya!
C:

Inga kommentarer: