tisdag 30 april 2013

Ingen Valborg för mig...

Tjenare läsare c:

Idag mår jag iallafall bättre än igår, min feber har gått ner helt och hållet så jag ligger på 36,7.
Själva "sjukheten" håller på att gå ner men det är fortfarande kvar...
Iallafall, då jag vill blir frisk så fort som möjligt så kommer jag inte vara med och "fira" Valborg ikväll, jag får sitta hemma och göra vad jag nu kommer att göra ^^

Visst låter det kul?
Blir väl youtube, jag har blivit lite smått beroende av att kolla på vissa youtubers på senaste tiden ^^
Brist på liv - ja

Men japp, kanske sätter mig vid pianot eller trummorna (beroende på vad klockan blir).
Måste öva lite :3
Jag har märkt att jag lätt blir trött när jag spelar piano för mig själv, när jag helt planlöst spelar eller om jag spelar klassisk musik...helt ärligt så somnar jag på sängen ^^
Men jaja, ska spela piano nu och sen kanske det blir lite FMA som jag måste börja kolla på (då det vägrade ladda sist)

See Ya!

Inga kommentarer: