fredag 5 april 2013

Kan det bli knasigare?

Tjeenare vänner!

Sitter och ser på Junjou Romantica och kollar runt lite på Aftonbladet, skitkul <3

Jag är ganska så säker på att jag aldrig bloggade i onsdags, men iallafall, jag var med Elin och Alva den
dagen :3
Vi träffades lite sent då elin bl.a missade tåget x)
Men Myrorna, New Yorker och Partaj. Vi skulle gått till både Bra & Begagnat och Erikshjälpen, men blev så sent så vi hann inte gå dit :C
Men vi drog till Mirum av någon skum anledning, gick till Donken och sen visste vi inte vad vi skulle göra... så vi satte oss på nåt viloställe och chilledillade där ett tag.
Vi försökte övertala Elin till att sova över hos nån av oss...men hennes linsbehållare var hemma hos henne :C
Men vi var till halv 11 ungefär,sen drog man sig hemmåt ^^
Sen igår till idag så sov vi hos Alva :3
Mat från Spicy Hot, Paranormal Activity 1 & 2 och olika mangaserier, awesome kväll!
Vi skulle spelat lite också...men vi glömde ^^
Dock på morgonen var jag tvungen att dra någorlunda tidigt då vi skulle se Yohio i Linköping.
Vi kom 10-15 innan...och då jag är kort...så såg jag inte ett piss!
Sämsta stället att ha scenen på,fick ju knappt plats någe folk där, och så var de ett antal föräldrar som stod någorlunda långt fram med sina barn som hade dem på axlarna...jag hade sett yohio om det inte vore för att de blev 2 meter långa </3
Efter att han sjungit så gick vi till Donken (jag,mamma,Ellie,Milla och Matilda) för att käka (och vi ville inte stå i kön till signeringen så länge).
Vi kom tillbaka till signeringen i precis rätt tid, de var bara några minuter kvar innan signeringen skulle avslutas, så vi gick dit, köpte allt som gick att signera och gick till Yohio :3
Fick ingen highfive denna gång :c Han hörde inte och det var nån tjej som svara åt honom...
Men Matilda fick hur många leenden som helst av honom *_*
Jag får se han i September så, och han kanske är med på flera event, Pride, Närcon, Rix Fm etc. C:
Så dessa dagar har varit väldigt lyckade.
Ännu bättre, när jag kom hem så försökte jag spela Sakura,falling, Without Wings, Heartbreak Hotel och Our Story på piano.
Hittade faktiskt melodierna på Sakura, falling och Without Wings, och nu har jag ackorden till Heartbreak Hotel och håller på att ta ut melodin, så man kanske kan göra en lite cover nån gång :3
Men aja, nu ska jag se klart på avsnitten...
See Ya!



Inga kommentarer: