måndag 29 april 2013

knarkar Pamol

Tjeeenare batbutts <3

Min dag har varit väldigt...kul?

Vaknade några gånger under natten över hur sjukt varmt det var O.O
När jag väl gick upp så hade jag 39 graders feber så jag började knarka Pamol <3
Skitgött! Jag mådde iallafall bättre än i söndags och efter att ha tagit medicin så gick febern ner ganska så radikalt eller hur man nu vill uttrycka det.
Jag har inte allt för ont i kroppen, mest i lederna bara. Huvudvärken och hals- och öronvärken är kvar och sen så har jag haft ont i magen... men jag ligger nere på 36,8 just nu så jag har ingen feber iallafall ^^
Nej men denna dag har jag egentligen inte gjort något alls! Jag såg klart på säsong 7 av Criminal Minds och kollade på Hells Kitchen ^^
Jag har alltså inte gjort något vettigt idag.

Det jobbiga med detta är väl att imorgon så är det ju valborg då man ska vara ute! jag vill också Kanske inte kan gå imorrn om jag mår såhär...jag vill ut D:
Sedan på Onsdan under 1:a maj,  JAG VILL UT! Plus att jag måste repa med Elin och Alva innan fredag ^^

Kollade nyss på min närvaro på schoolsoft...jag har varit borta 26,2 % under denna termin...
Hur.Sjuk.Har.Jag.Varit?

hehe...

Men nu känner jag att jag ska sova...annars kommer jag dö...typ...säger vi...
See Ya!

Inga kommentarer: