lördag 27 april 2013

Dålig uppdatering

Tjenare läsare!
Ja,jag suger på att blogga,jag glömmer alltid bort att göra't och vill helst sitta vid en dator när jag bloggar (vilket jag aldrig gör).
Nu iallafall,innan jag somnar så skriver jag lite om min vecka c:

Jag har haft prao denna vecka, vilket betyder att jag haft andra tider och gjort andra saler än att sitta ner och slöa ^^
Jag och Elin har som sagt praoat på Bra & Begagnat.
Vi har gått hur mycket som helst så jag har varit halvt död vid slutet (jag sitter ju ändå bara still i skolan).
Men det har varit riktigt kul. Jättetrevlig personal, vi har faktiskt fått hjälpa till och inte bara varit ivägen och vi har fått träffa en ascool tjej med fotografiskt minne :D
Praon håller egentligen på i 2 veckor,men jag känner att jag vill plugga istället. Så jag blir ganska ensam denna vecka ^^.

Under denna vecka har jag även sett Iron Man 3 två gånger, premiärdagen och i lördags,skitbra film,inte så lycklig över slutet men det får duga.
I onsdags så gick jag med Ett asgrymt gäng bestående av mig,Elin,Alva,Leo och Emanuel ^^
Jättetrevlig kväll faktiskt <3
Sen i lördags såg jag den med pappa och broder min c:
Vi var de enda som stanna kvar för att se sista scenen efter eftertexterna...

Jag har även handlat lite, köpte mascara, eyeliner och en sminkborste jag har behövt ett tag nu. Skulle behövt en ny consealer...men de hade inte min färg någonstans D;
Nu har jag iallafall sett en film med pappsen och nu ska jag sova <3
Nattih och See Ya!







Inga kommentarer: