tisdag 16 april 2013

Snart klar

Tjeenare vänner :3

Sitter i salen just nu och har paus...så jag sitter vid datorn :3
Vi har NO nu och jag är i princip klar, eller, jag är klar, men ska nog lägga till några extra resonemang.
Jag skriver om lungorna och tuberkulos, då min mormor faktiskt var smittad med det när hon var liten så kunde jag ju få flera perspektiv etc.
Så förhoppningsvis så får jag ännu ett A i biologi i sommar c:
Efter det så blir det väl att göra fallskärm, men Emanuel är inte här och jag vill inte göra fel D:

Iallafall, är smått deprimerad då Seremdy "berättade" att bandet hade splittrats.
Fattar inte varför, de skrev "olika musikaliska intressen"...men jag tror att Yohios pappa har med detta att göra.
Så nu blire ingen mer Seremedy för mig :C
Jag såg iallafall yohio på tv två gånger igår. På första avsnittet av Clara Henrys (?) talkshow.
Han var extremt annorlunda mot i alla andra intervjuer, jättekul, imiterade andra karaktärer, skrattade och gjorde alla möjliga skumma saker <3
kärlek <3
Sen var han med i Jenny- något klockan 11 på tv4.
Sjukaste avsnittet ever.
Kommer helt plötsligt in en naken man som 2 tjejer ska bedömma (dafuq).
Riktigt awkward moment O.o

Nu måste jag iallafall jobba vidare för att vi börjar om 2 minuter ^^
See Ya!

Inga kommentarer: