onsdag 5 december 2012

Whyy?

Gud vad dålig jag är på att blogga D:

Hur svårt är det att göra iallafall 2-3 inlägg per dag? (tydligen jättesvårt)

Orkade aldrig föra över bilderna till datorn ^^
så duktig är jag <3
Nej men den delen av dagen som jag faktiskt var vaken så har jag försökt läsa på till 2 prov som jag nu missar för att min fucking feber inte försvinner D:
Den är inte så hög nu,men jag har fruktansvärt ont i huvudet och mår illa då och då...känner inte att man ska gå till skolan då...
Jag missar aldelles för mycket,saknar kompisarna och att ha något att göra på dagarna...jag sitter ju bara och klagar ^^
Som sagt,jag försökte plugga...men min broder bestämde sig för att avbryta mig hela tiden då jag pratade högt för mig själv och madre,så jag fick ryck,brotta ner han på golvet och kittla honom :3
It's good to be older >:3
Juste! Tidigare på dagen så hade jag lekt med katten...jävlar vad han leker nu helt plötsligt...han är 6 år och leker som om han vore bara några månader...
Sen är han ju också lite stor så han blir så jäkla lång när han står upp på bakbenen eller baktassarna O.o
Funderar på att vara lite sadistisk och ta han på en promenad i snön :3
Hade tänkt försöka sova nu iallafall,så godnatt vänner <3
Tjohej!

Inga kommentarer: