onsdag 26 december 2012

För trött

Tjeeenare kompis!
Ledsen över att jag inte bloggar D: har varit lite som hänt nu kring jul och så har ja varit för trött på kvällarna ^^

vi kan ju börja med att jag hittils är nöjd över julklapparna :D

2800 kr,fjärrutlösare och just dance 4= awesome!
Vi körde ju också norsk julafton,så kom också hem med ett block och en tavla (fin tavla),hade kommit hem med nutella men nejrå D: (jag kinda suger på att få par i tärningar ^^)
Jag fick ju ett C i matte denna termin (ska jobba upp till ett B,helst A,till nästa termin)
Så fick 200 kr och en awesome miniräknare av Martin :D
Idag spendera jag iallafall lite av pengarna,köpte asfina grejjor ^^
bl.a vitt puder och FUCKING LINSER :D
Dom e fett snygga!
Köpte en ny xboxkontroll också,och jonte skaffade ju Black Ops 2 så vi har spelat :3
(spelet är inte så dumt som folk har sagt)
C:
Sen köpte mami lila hårfärg till mig,så nån gång under lovet kommer jag att färga halva håret lila! Orkar inte vänta
Aja,vi hörs!
TjoHej!



Inga kommentarer: