onsdag 19 december 2012

Vi är bäst!

Gud,var så trött igår att jag int orkade blogga ^^
Men då dagen var annorlunda så bara måste jag ta upp det!
Det var ju uppspel igår,det enda bandet som inte saknade bandmedlemmar var mitt band <3
Däremot så saknade ett band hela 3 medlemmar...så helt plötsligt går jag och Alva från att spela trummor oc bas i ett varsitt band till att göra både de och sjunga en låt (vi egentligen inte kan) ,som vi ska lära oss på 3 timmar...så där satt vi...och sjöng (y)
Uppspelet gick faktiskt bra,jag spelade aldrig fel (av det jag hörde och såg mig spela)
Och för att ha övat på en låt i 3 timmar så gick det också jättebra <3
Efter skolan så drog jag,Alva,Leo och Elin hem till Alva och spela fifa 13 (äger på det för att ha varit andra gången på 3 år)
Så jao,väldigt lyckad dag <3
Men ska ha vernisage nu ^^
TjoHej!

Inga kommentarer: