onsdag 26 december 2012

Why do I do it?

Är det bara jag som har fastnat i att läsa böcker?
Måste lämna in dom imorgon,men har under 2 dygn läst ut 3 ganska normaltjocka böcker (bara läst på kvällen,är ingen som läser långsamt)
Har läst om varulvar,syskon och pöjkar,läste slutet av en vampyrbok :3
Ska faktiskt låna några böcker om retorik och kvantfysik imorgon om jag hittar nåt,jag gör ju ändå inget hemma,så varför inte plugga på nåt vi än inte kommer att lära oss c:
Är det någon som sätt trailern till Beautiful Creatures?
Jag skulle vilja läsa boken,är det någon som vet om den har samma namn som filmen eller vad heter den? Filmen verkade nämligen intressant,så då kan jag ju läsa boken innan,filmen kommer ju ändå inte ut försän i februari!
Känner att jag bör sova nu så
TjoHej!



Inga kommentarer: