tisdag 4 december 2012

Skit ner dig!

Jo men dett vr väl kul?
Mådde bra imorse, lite feber men kände att jag mådde bra så jag trodde jag skulle till skolan imorrn...
Men nepp,istället så gick min feber upp under kvällen och nu mår jag piss D:
Blir ju inte bättre av att jag är stressad över uppgifterna och skolan D:

Bara för att jag tror att folk faktiskt bryr sig så ska jag skriva ner allt <3

Jag har missat ett prov och vi har ännu ett prov på torsdag
Sista bildpasset är imorgon och jag har bara gjort en råskiss i mitt block
I spanskan har vi en muntlig redovisning och det är ett grupparbete c; men jag har skrivit min del på svenska,den ska översättas,jah ska skriva glosor till texten och sen ska allt passa ihop i en powerpoint
Jag skulle vara med i lucian men kan varlen låtarna och har inte kunnat vara med på övningarna
Miniuppsel med bandet på fredag,har missat ett reppass med dem redan
En låt ska visas upp på fredag och vi har inte ens börjat ^^
Vi hade tydligen nån sak som ska diskuteras i engelskan och jag vet inte ens vad det är
Jag har ingen möjlighet att hjälpa till med pepparkakshuset hemifrån
Har inte ens börjat med SO:n än
Vi skulle kanske spela in mellolåten på freda förmiddag också
Sen så samma förmiddag så ska vi faktist baka så är smått stressad just nu
UUUUUSSSCCCHHHH!!!!!!!!
Döda mig någon?
Kan ju inte ens gå ut och fota i snön D:
Eller visa upp mina heta kläder från Ullared
Mitt liv suger just nu,nån som vill byta?

Bara för att vars lite positiv så har katten blivit jättelekfull helt plötsligt...rev nästan ner allt från bordet för att få tag på ett snöre c':

Men ska duscha och sedan sova nu så
Tjohej <3

Inga kommentarer: