lördag 15 december 2012

Last night

Kom faktiskt ihåg att ladda upp bilderna idag C;  THAT'S AMAZING!

Nej men,hej?

Elli och Qrystal sov över från igår till idag (qrystal åker iväg i 3 veckor så det är ett måste!)
Inte för att vi gjorde så mycket c;
Jag och Elli var ju tvungna att gå på konfa (jag har varit sjuk och har missat 2 träffar)
var ju jättetrevligt där C; Hade sträckt en magmuskel eller nåt sånt skumt,så hade
svinont när jag stod upp...självklart så skulle vi stå upp och lyssna på när en
snubbe snackade om frälsningskransen...hade ju heller inte fått sova när jag kom
 hem så jag sov halvstående O.O
Vi skulle också kolla på saker de ställt upp i kyrkan,men samtidigt så testade
kyrkan ljudet i mickarna eller nåt sånt...självklart så lät det sådär jättehögt,
och jag hoppa till...och rättade till muskeln :DDDD
Drog tillbaka till gården för att fika och rita på julkulor :3 Min blev jättevacker ;3
Såg på någon liten julpjäs också...väldigt kort...men småkul c:

SEN,skulle vi till kyrkan för att sjunga eller nåt,eller asså, vi sjöng ju så.
Träffade musikkonfirmanderna, bl.a. Moa,Carro och Frida ;P

Så vi fick sjunga "En stjärna lyser så klar" och svenska "Hallelujah" , me don't like Hallelujah D:

Vi skulle be också...hålla varandras händer och be en bön...
Jag höll hand med en nästan snygg okänd kille ;'3  awesuuum!!

Men väl hemma så laga vi mat,åt, DANSA SÅDÄR JÄTTEVACKERT PÅ JUST DANCE <3

HAHA,var tvungen att köra One Directions låt som är med ^^ Damn that's beautiful c;
Dansade också till en gammal låt som vi dansa till på barngympan C': vilka minnen <3
Elli somnade under Inception,så jag och Qrystal stängde av och spelade CoD :3
Qrystal ÄGER på CoD :DDD hahahahahahaahah
nejmen sen spelade jag Final Fantasy innan vi bestämde oss för att sova...såklart vaknar jag sist...
Elli skulle hem kort efteråt D:
Så jag och Qrystal fick städa allt (tack Elli <3)
Qrystal fick lira lite trummor medans jag tog undan lite saker...sen spela vi piano innan Qrystal var tvungen att dra D:
Annars så har jag bara sovit :3 Men jaoo, kommer dö utan Qrystal <3
TjoHej!

Inga kommentarer: