tisdag 18 december 2012

Damn!

Usch,kan inte sova,vill sitta och trumma istället D:
Tjatja vänner och tomtar och troll <3
Denna dag har ju varit den segaste dagen ever D:
Jag och Alva var i kyrkan och övade inför fredan lite snabbt bara...Alva lät awesome och jag lät som en som inte bör sjunga ^^
Annars så har man bara spelat spel hela dagen,ganska tråkigt faktiskt.
Alldeles för mycket ljud så jag satte mig och skrev på min novell istället (den e bäst!)
Juste! På lunchen så var jag och Elin uppe i Wien och spelade igenom båda låtar,då elin missat 2 pass...och ja...uppspelet är imorrn ^^
Lät så vackert med bara piano och trummor,men vi alla har gjort en miss ned låten som vi nu inte hinner rätta till D:
Hittat värdenssjukastebästaste låten nånsin som vi måste köra däremot :DDD
Redan 3 låtar på kö hahaha xd
Små 6:or ville in till Amsterdam,men vi får som vanligt inte släppa in dem...och som vanligt så är det 2 eller 3 småpöjkar som ska skrika hora åt en och försöka sätta krokben när man precis ska ner för trappan c: synd att pojken inte vet att jag kan anmäla han för mordförsök ;3 ska lätt görat.
Efter skolan så fick jag lite smått ryck på en...jag och emanuel hade världens bästa diskussion,ibland några kommentarer av Leo och Elli...sen fick jag reda på en annan sak som gjorde mig jäkligt förbannad,då denna människa bara skapar problem när det gäller fb ^^ patetiska lilla barn <3
Sov hemma upp och ner med hunden till halv 7 hemma (¡Yay!)
Bestämde mig för att göra röst- och andningsövningar,kommer ha sixpack i sommar,för det känns i magmusklerna efter ett antal skumma övningar c:
Men ja! Imorrn är det uppspel,Tjoho!
Kommer gå skitbra,typ,jag hoppas baraatt min Hi Hat stannar kvar...och att jag inte tappar trummpinnarna...
Min snälla vän emanuel ska filma,så om allt låter bra så kommer det defenitivt upp :D
TjoHej!


Inga kommentarer: