fredag 7 december 2012

CuO

Ett mirakel att jag klarade hela skoldagen utan att dö :O

På morgonsamlingen så övade iallafall jah och Alva för julavslutningen,för att vara första repet så gick det bra :3

På No:n så gjorde vi en lab,Vi använde oss av kopparmynt och så,efteråt så sprang jag till alla lärare och tog reda på vad som måste göras...skulle jag inte ha gjort...
Bilden måste vara klar på onsdag D:
Spanskan ska vara klar på måndag,torsdag eller fredag
Och så var ju jag,emanuel och Elli tvungna
att göra idrottsprovet om vi ville ha betyg på provet...gick väl sådär...får hoppas på D...
Sedan fortsatte vi med pepparkakshuset :3
På musikinriktningen så hade vi miniuppspel...både Elin och Emilia var borta så vi var bara 3 D:
Av nån skum anledning så lät det skitbra ändå,gick jättebra när vi spela,förutom att min hi hat lossna när jag skulle spela O.o lät inte så vackert.
Alla andra band var också jättebra,känner att uppspelet kommer att gå skitbra (yy) <3
Men är halvt död just nu,trött och ont i huvudet, usch säger jag bara
^^
minns inte om jah skrev det i förra inlägget men jag gick ju till skolan med feber...
Men aja,jag bör plugga till hkprovet och göra bilden...och göra SO:n...
Näääh,sover istället :3
Tjohej! <3
P.S. Bjuder på den enormt vackra och oseriösa bilden c;



Inga kommentarer: