fredag 14 december 2012

Trötter

Ligger och ska snart sova,Elli sover redan,medans jag och Qrystal fortfarande är vakna c;

Igår var det Lucia,tog en hel del foton som ska läggas upp imorgon (för lat för att göra det)
Luciatåget var som vanligt,men vi hade per på gympan sen c; trevligt trevligt
Sen har man ju redovisat Spanskan och fått reda på hur man ligger till (yy) ligger ganska bra till c:
Sen helt plötsligt så står lärarna och sjunger Luciasånger ^^ vackert <3
Men vi hade pepparkaksutställning,våran var bäst
C;
Nej,men Elin och några andra hade gjort en pool i deras pepparkakshus,och det blev AWESOME!

Idag dog jag!
Ska snacka betyg med Per,sen säger han att vi har Oförberett prov D:
Gick väl ok! "stjärnfrågan" blev åt helvetes så fel,men jag kom ihåg vad Koppar och kopparoxid var c;
Men fick reda på vad jag hade och är ganska nöjd,2 av de ämnen kunde varit bättre då men han sa att jag säkert kommer klarat!
På musiken blev det inte mycket gjort,ingen Elin där tex. Behövde hjälp som vi aldrig fick osv ^^
Jag och Elli var på konfan också,målade på julkulor och sjöng c; trevligt värre <3
Åkte sedan hem till mig med Elli...och vänta på qrystal som handla med min mamma O.o
Annars så har vi bara dansat typ? VI ÄGER!!
Men ska sova nu så
TjoHej!


Inga kommentarer: