torsdag 20 december 2012

Seegt

Hejsan läsare!

Detta var en av de mer sega dagarna ^^

Var inte så farligt på förmiddagen,vi skulle ha vernissage,jag och Emanuel använde spanskan
(för att jag inte tänkte på att man kan ta med sig ett arbete som man gjort denna TERMIN!)
och jag,Elli och Emanuel hade vårat fina pepparkakshus C:
Vi berättade vad vi skrivit och det gick jättebra, men somsagt,hade varit roligare om vi använt
vårat häfte om maskhål...FÖR DEN VAR BÄST OCH VI ÄR SÅ STOLTA ÖVER VÅRAT
ARBETE! <3
"Jättevacker bild"

Nej men vi hade lite tid över efter alla kollat, så vi satte i projektorn i datan och spela Slender inför klassen c;
Tyvär så funka inte projektorn så alla böjde sig över en liten data...och så spelade nån som inte borde spela...
för han gick fel...då händer det inget och det var jättetråkigt D:

Lunchen var faktiskt god (stod nåt helt annat på matsedeln)
Så där satt jag,Elli,Emanuel,Leo och Johannes...och försökte snacka musik...gick jättebra c;
Dog på lunchen ^^
Min "kära" vänner bestämde sig för att kittla mig...jag är kittlig...jag står inte för eventuella skador som kan
uppstå i samband med att man kittlar mig...
Inte nog med det,Togan stängde in mig i ett badrum,som luktade så starkt av rengöringsmedel så jag trodde jag skulle dö D:

Men Qrystal ringde :D även fast samtalet bröts men ändå ^^


Eftermiddan SÖG! Skitsegt att städa då flera lekte och spelade på trummorna istället för att faktiskt städa
så att man skulle få gå hem...fick smått damp på allt och alla...
Men annars så har jag varit hemma och varit barnvakt ^^

Jag vill så gärna ladda upp videoklippen från uppspelet,men det strular så ni får vackert vänta,har dem
förhoppningsvis imorrn.
Jorden går under imorrn...typ...fast nae...

Sen det sista jag tänker skriva är att jag ber alla som läser detta att hålla tummarna för mig och Alva
imorrn, håll tummarna för att jag klarar de låga tonerna och inte låter som en kråka c:

TjoHej!


Inga kommentarer: