fredag 21 december 2012

Skolavslutning!

Lite snabbt inlägg innan jag somnar

Tjatja!

Var ju skolavslutnig idag,kom dit en timma innan och övade med Alva ^^ vi såg löjliga ut där vi körde Matador och vevade med händerna...
Sen så var det bara att sitta och vänta,juniorerna var jättegulliga när dem sjöng "We wish you a merry christmas"
C':
När jag och Alva spelade/sjöng så missade jag kanske 2-3 toner och det blev lite småfel,men det rättades till och vi fick applåder c:
Våra lärare sjunger bäst *
Fick mina betyg idag också,någorlunda nöjd c:
Kunde väl fått bättre i grundämnerna...men jag har gått om tid ^*
MEN JAG FICK 4 A <333

Sedam idag så var vi på stan och köpte julklappar c:

Jag är förmodligen jätteefter,men jorden gick ju inte under ^^ jag trodde aldrig det,men allt snack ger en underhållning c:
Sen så kom Martin och hälsade på :Dfick en miniräknare där man kan räkna ut algebra och 3 barn
Har inte hänt så mycket mer,men nu ska jag sova...så godnatt
TjoHej!



Inga kommentarer: