måndag 3 december 2012

för att jag är seg

Känner mig jätteseg som lägger ut det en dag för sent D:

Det var ju första advent igår,yay typ,förutom det att man fortfarande hade feber då </3

Så nu tycker jag att vi räknar ner dagarna :3

det är 20 dagar kvar innan julafton c:
Sen vet jag att vissa räknar med att det är 21 dagar kvar men jag kör på 20 dagar innan den 24:e

Men japp,det var första advent igår, så vi tog fram julpyntet och mitt rum lyser :3
Dessvärre så har min julgran dött D: den sjunger inte längre,har haft den i ett antal år men ändå D:
R.I.P.
Så vi slet ur allt som inte var bomull ut granen och sydde ihop den :3 yayy <3

Tog en del foton med 1:a advent tema,inte världens bästa bilder,om man tänker på att jag inte hitta en enda bild med 1 ljus tänt som blev bra D:
Men detta får duga!

I hope you like them c:







Inga kommentarer: