måndag 1 juli 2013

DAMN YOU TECHNOLOGY!

Hello zombies!

Gud,jag hatar teknologi D: Internet har varit borta hela dagen idag, vi har bara internet på datorn (haft de sen 10). JAG KLARAR MIG INTE UTAN YOUTUBE D:
Plus att jag inte vill använda internet på telefon då jag ska till NärCon, ingen wifi...then I need my internet o.o
Så idag har man fått leva på minimal användning av telefon, började däremot att läsa en bok (OHMAJGAHWHD)
Höhö,läser ganska mycket men ingen av böckerna jag lånade verkade vara en sån där ULTRAMEGABRA bok.
Jag började i alla fall läsa "Miss Peregrines hem för besynnerliga barn".
Huvudrollen är halvpolsk (amerikan och polsk). WHY I ALWAYS END UP WITH POLISH CHARACTERS?
Denna handlar även om andra världskriget, fast väldigt skum dock...
Aja, sen så har man täljt pinnar ^^ Orkar inte lägga pengar på en trollstav, så jag gör min egen av en vanlig jävla pinne o.o IT WILL BE BEAUTIFUL <3
Bara 23 dagar kvar innan det är NärCon, vi drar dit om 22 :'D I CAN'T WAIT!
Har redan skrivit lista och kollat över skumma saker som vad jag ska äta och sådana skumma saker o.o
JAG KÄNNER PEPPEN <3

Men aja, nu tänker jag kolla på naruto innan jag somnar, kommer kaaaanske vara hundvakt imorrn...det betyder att datorn kommer vara min och ingen annans OwO

See Ya!


Inga kommentarer: