fredag 28 juni 2013

När jag känner mig social

Hello zombies!

Klockan är åter igen typ 5 på morgonen ^^
Denna gång för att jag fastnade vid datorn o.o
I alla fall, jag var uppe till klockan 5 på morgonen för att lyssna och se musikvideon till Coffee Shop med BAP precis när den släpptes (kl 12 i Seoul).
IT.WAS.FUCKING.AMAZING!
Satt och fangirla både före och efter
83
LÅTEN ÄR SÅ BRA! DEN E SÅ ANNORLUNDA MOT VAD DE BRUKAR KÖRA! DE SÅG SÅ BRA UT <3
Jag kunde sedan sussa till halv 12 :3
Drog till stan med Emma sen,var tvungen att cykla då jag inte har någe kort nu ^^
Det var fint väder i alla fall.
Vi gick på stan ett tag,kollade skor och jag kollade hur mycket pengar jag hade på kontot...
JAG ÄR RIK <3
Drog sedan hem för att kolla mera BAP och EXO,försökte också hitta en musikvideo där några killar såg riktigt bra ut,men kom inte ihåg namnet så det var ingen framgång </3
Har alltså sedan 5 kollat på BAP och EXO på youtube...DAMN YOU INNER FANGIRL!
Tror jag bör sova nu o.o

Ahnyeonghi jumuseyo \(^,..,^)/

Inga kommentarer: