måndag 17 juni 2013

PMS-depp

Hii Zombies!

Ligger i sängen och kan inte sova o.o
Har fått en sådan PMS-depression och
det är inte kul D: överreagerar och allt </3
T.ex.
Jag kommer ha riktiga nationella i SO,97:orna fick bara testa (?). Jag vill inte ha fler prov.
Läste nu att kollektiv bestraffning inte är tillåtet i skolan,alltså har Vittra begått ett "brott".
Kom nyss att tänka på att jag borde tagit kort på köker med tanke på hur många fel det var,inte alls konstigt om vi skulle bli förgiftade då oinplastat kött låg i grönsakskylen...
Qrystal suktar mig med jordgubbar,glass och chokladsås
Jag är trött
Jag vill desperat få någonting gjort,men jag vet inte vad
Jag fick plötsligt väldigt stora komplex över min kropp </3

Sen så är det bara allmänt att Vittraskolan suger och jag vill inte gå kvar,men ingen skola tar emot 9:or om man inte flyttar...jag ska flytta...typ...
Så jag är fast på skolan som borde stängts ner innan jag hamna där,skolan är värre än de sämsta kommunala skolor...
Dock vet jag att folk tycker att jag är jobbig som håller på med detta,men jag tänker inte vara tyst när skolan kör med falsk marknadsföring för att få in elever och tar bort grejjor när de vet att ingen kan byta...man är ganska korkad om man inte fattar att det inte var slumpen som gjorde att Mup försvinner samtidigt som typ 2/3 av gruppen börjar 9:an och inte kan byta...
Nae usch,jag ska se till så att jag skiftar mellan hemundervisning och gå i skolan,kommer inte klara av året annars...
Aja,ska sluta klaga nu
See Ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska verkligen inte ha komplex för din kropp. Du ska vara stolt!