lördag 22 juni 2013

Random Meetup I Linköping

Hello Zombies!

Blir ett jättesent inlägg,men glömde lite sådära ^^
Men ja,jag var på meetup idag,kom inte lika många som i norrköping,men det var ju ändå midsommardan så ^^
Kände mig i alla fall extremt vacker i underbust,klänning och monsterskor <3
Människorna var väldigt trevliga och jag var inte den enda som var svartklädd :'D 
Jag kände mig hemma <3
Vi satt på en scen i Trädgårdsföreningen och snacka innan de försökte få ner en sak från midsommarstången o.o
Sen drog vi till en lekpark...skitbra när man har 14 cm klack..smart Angisen...smart...
Var tvungen att dra strax efter de dock :c 
Åkte och svulla donken :3 
Kom hem och sen tränade jag lite bara för att inte ha skuldkänslor över middan ^^
Spelade även piano,håller på att lära mig One Shot och det går väl bra ^^
Hann även skriva lite egna texter och komma på melodier och musik till melodierna :3
Nu tänker jag dock sova,håller på att dö här ^^
See Ya!



Inga kommentarer: