söndag 23 juni 2013

magvärk och frustration

Hello zombies!

Ska sova egentligen, men fick ett ryck och ville skriva :3
Idag har varit skitjobbig!
Vaknade med en magvärk som inte försvinner D:
Sen var jag tvungen att städa rummet (tog 15 minuter)
sen så gjorde jag inte så mycket. Jag skulle ju välja vilken sovsal jag skulle ha på NärCon, men hela databasservern brakade ihop och i princip ingen har fått välja ^^ Alla får välja imorrn ^^
Men jag såg i alla fall på flera musikvideos från olika grupper från sydkorea :3
Nu har jag även börjat kolla Naruto också, än så länge så är serien helt jäkla awesome :3
sen är det ju typ HUR MÅNGA AVSNITT SOM HELST O.O

I alla fall
Imorgon ska jag vara med Alva och Elin :3 (om jag mår bra).
Först ska jag till biblioteket, H&M och TGR och lite andra ställen, sen ska vi till nån annan affär och leta efter skumma grejjor man kan laga till (tex ramen) :3
Vi ska se på lite anime och koreanska filmer <3 Kommer bli fett mys :3

Well...I need to sleep now...

See Ya!

Inga kommentarer: