torsdag 13 juni 2013

Skolavslutning

Hello Zombies!

Igår var det skolavslutning i Matteuskyrkan, yay ^^

Jag åkte till Vittra för att öva med några vännor innan vi begav oss till kyrkan.
Vi framförde Man in the mirror och tydligen så lät jag och Alva jäkligt bra O.O
Vi framförde även ett "hemligt nummer".
Eftersom musikinriktningen läggs ner och Johan inte kommer vara våran ansvarspedagog längre så skrev vi en låt som vi och några andra spelade upp...vi ville få han att gråta >:D
Han gjorde dock inte det...bara nästan...

Alla kramades och så efteråt och jag fick mina betyg...
BARA 3 "A" D: WHYY???

Den jävla hemkunskapslärarn sänkte mitt A till ett B...jag gjorde ju för guds skull vaniljsås själv D:
I alla fall, jag sänkte mig i 1 ämne och höjde mig i typ 5 ämnen, så nu har jag ett meritvärde på 280, 80 poäng kvar ^^
Jag fick ett B i svenska,jag blev faktiskt förvånad O.O
Men jag drog hem och delade ut lite tidningar innan jag åkte till stan för att se "Evil Dead" med Elin och Alva.
Filmen var mera äcklig än läskig faktiskt, för högt ljud för mig, men jag är sjuk så jag är känslig ^^
Vi köpte iallafall en pizza, köpte läsk och gick sedan till en park och åt :3 Alva hade med sig jordgubbar och chokladsås :3
DET VAR GOTT <3
vi kom väl hem vid 12, satt med en varsin telefon och såklart så somnade jag först.
Elin drog tidigt på morgonen och Alva drog vid typ klockan 2, vi gjorde inte så mycket, såg på Criminal Minds :3

Nu ska jag iallafall ut i regnet och dela ut tidningar, väldigt jobbigt då jag varit sjuk sen i måndags..
jättemörk röst, ont i halsen/öronen/bihålorna/jätteförkyld och feber D:
Läkarn får gärna boka tid för att ta bort mina halsmandlar, jag har haft stora problem detta år faktiskt...

Aja, måste dra...
See Ya!

(Bilder kommer ikväll)

Inga kommentarer: