fredag 14 juni 2013

I AM SO SICK

Hello Zombies!

OH GOD I'M SO TIRED OF BEING SICK D:

I was sick last week and I am sick this week, I've been sick this whole year D:
I can't do anything! BUT WE HAVE VACATION RIGHT NOW D:
I WANNA GO OUT!

Oh...sorry for my rage ^^

Nej men helt ärligt, jag orkar inte med att vara sjuk, hostar och "snörvlar" hela tiden, medicinen hjälper inte D: feber också...jag vill ju kunna göra saker D:
Ännu värre...mitt smak- och luktsinne har försvunnit, känner inte smaken av chips,kladdkaka,kyckling,cola,fanta,saft....INGET D:
kommer ju dock kunna äta massor av nyttiga (men äckliga) saker o.o

Idag har jag inte gjort så mycket ^^ Typ läst Fanfictions och lyssnat på K-radio :3
Snart blir det tacos...kommer inte känna smaken av tacos dock...kommer inte känna smaken av något </3

TYCK SYND OM MIG!

See ya C:



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också börjat prata som en man </3 I BLAME YOU! Men ett tips om du har tråkigt: DROGA ANIME. That's what I do ;) (Ao no exorcist! Du måste se!) KRYA FÖR FÄN!