torsdag 20 juni 2013

duktig...eller?

Hellooo Zombies!

Hehe, klockan är 5 över 3 på morgonen och jag har hur mycket energi som helst! Hade jag haft så kallade träningskläder här så hade jag tagit på mig dom nu och sprungit några varv runt strömmen :3

I alla fall, jag är hos tata nu, vi käkade Mcdonalds (ja,jätteonyttigt, men K på den!) . Sen var jag däremot duktig! Jag drack ingen cola och jag åt ingen chips under kvällen. * Apploderar åt mig själv*

Eftersom jag hade överskott på energi så tog jag faktiskt och körde en snabb träning bara för att bli av med det mesta och dog sen en snabb dusch :3
Dagen har annars varit helt okej. Jag gick upp klockan 10 och var pigg (jag vaknade först också). Jag åt faktiskt frukost och sen tränade jag, mådde dock sjukt illa efteråt ^^ skulle kanske ätit mer och väntat lite längre med att träna o.o
Aja, sen så håller jag på att lära mig One Shot - BAP (klicka på titeln), har nästan lärt mig hela refrängen på högerhanden :3
Jag såg även sista avsnittet av "Date A Live" idag, slutet var sjuuuukt bra! Ni bara måste se serien :D
Den handlar i princip om en kille som räddar "Spirits" genom att göra dom till människor, han har nämligen kraften att försegla deras krafter. Samtidigt så finns det ett annat "gäng" som jobbar med att döda dessa Spirits, hur kommer det sluta?  Serien är faktiskt riktigt bra. Däremot så är det bara 12 avsnitt :C
Ni hittar avsnitten här:
Date A Live
Sen förutom de så har jag märkt att många konstiga sammanträffanden nyligen hänt mig.
Jag bestämmer mig för att göra något så händer det något som visar det motsatta, vilket är väldigt skumt, men det är alltid bra med vägledning ^^ Det kanske blir något bra utav det C:

Nae, nu känner jag att jag måste sova, ska upp klockan 10 imorrn o.o inte tidigt egentligen men jag gillar att sova på dagen och att vara uppe på kvällen ^^

See Ya!

Inga kommentarer: