tisdag 25 juni 2013

Svull och BAP

Hello zombies!

Igår hände det knappt något så hade inget att skriva ^^
Jag var hemma typ hela dagen och åkte till biblioteket på kvällen och lånade 9 böcker :3
Ingen av böckerna var det jag var ute efter...ALLA böcker jag ville läsa var utlånade D:

Idag har jag bara städat och så, skrivit en massa med härliga människor :3

Nu sitter jag och svullar lite chips och kollar på B.A.P :3
Elin och Alvas fel att jag bara lyssnar på kpop nu för tiden o.o
Men de är så bra 83
Och här sitter jag...i Sverige...ett antal timmar med flyg ifrån dom...som inte kan engelska...och jag som inte kan koreanska... D:
Aja
Jag räknar dagarna till NärCon, är exakt en månad idag :3 Fixar mina cosplays nu,letar efter de sista sakerna och kollar över vad jag bör packa med mig...VADÅ PEPPAD?
Det enda jobbiga är väl att jag inte kommer kunna slösa pengar där, ska ju till Stockholm dagen efter det slutat och jag ska till Shock och köpa ny underbyst,kanske något mer, beror på hur mycket pengar jag har kvar sen ^^

Tror jag måste sova strax...ska dela ut tidningar och papper imorrn...måste upp klockan 9 D:
Usch, fast det är sista gången sen är det semester i 11 veckor plus att jag tjänar 100 kr mer.
Behöver så mycket som möjligt till NärCon <3

See Ya!


Inga kommentarer: