onsdag 12 juni 2013

Dat minne

Hello Zombies!

Jag glömde totalt att blogga efter uppspelet D: I'm sorry </3

Tårttävlingen ska vi dock inte prata om,såg ut som en godisskål och inte som en tårta xD

Uppspelet gick inte så bra för mitt band (enligt mig),andra sa att det var bra men vi hör olika saker o.o 
Efteråt så var jag med Elin,Alva och Emma,vi gick på matmarknaden :3
Vi köpte jordgubbar istället för mat däremot o.o
Sen så spelade jag och Alva in en låt hemma hos henne,lät nästan riktigt vackert,hade vi haft mer tid så hade det blivit riktigt vackert c':

Iallafall
På torsdan så fira jag pappa,vi var på matmarknaden och sedan grillade vi vid Sörsjön c:
I fredags var jag och åt middag med Elin,Alva och Emma,vi förfirade Emma då varken jag eller Alva eller Elin kunde komma dagen efter (Vi skulle fira Elin).
Svindyr mat men mätt blev man ju ^^ vi var till typ halv 12 innan alla var tvungna att gå :c
På lördan så sov jag och Alva över hos Elin,vi spela och kolla på film o.o det roliga var väl att vi faktiskt inte gjorde någe speciellt,men hade det awesome ändå :3 
Sen så ja,inte så mycket mer ^^
idag så måste jag städa i skolan D: I don't want to </3
Efteråt så ska jag vara servitris...wait what?
Haha,förklarar mera efter skolan,får vi se hur vacker jag kommer att vara också xD

See Ya!


Inga kommentarer: