torsdag 27 juni 2013

Snart så

Klockan är typ halv 4 på morgonen nu ^^
Dagen i sig har inte varit så "dramatisk".
Jag delade ut de sista tidningarna,såklart så hade jag EN regnjacka,inget att skydda tidningarna med och det börjar spöregna. Jag cyklar alltså utan regnjacka och är bokstavligt talat sjöblöt!
Allt var blött förutom den delen som låg undangömd då jag cyklade lite böjd (för att skydda telefon).
Så jag försökte få av mig jeansen i 10 minuter när jag kom hem ^^
Fick dela ut papper utöver tidningarna också,så jag får mera pengar i lön 8D
Sen drog jag med mamma till Mirum,skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kortet,självklart så funka inte automaten -.-

Men i alla fall,såg på 5 avsnitt av Naruto och nördade BAP till halv 3 83
Nu ligger jag och väntar tills klockan blir 5...
FÖR DÅ SLÄPPS COFFEE SHOP <3
BAP har comeback eller vad man ska säga :3
Så jag är vaken...halv 4...även då jag måste upp 10-11 imorgon...JAG E SMART!
Menmen...det är för BAP så att eh..
83
Om exakt 1 tim och 20 minuter så <3
MWUEHEHEHEHEEHEHEHE

See Ya!













Inga kommentarer: