fredag 12 juli 2013

Long time no see

Hello zombies!

Hann inte uppdatera igår då jag var helt slutkörd ^^

Jag träffade Qrystal igår i alla fall, typ 1 månad sen vi sågs o.o
Vi gick i alla fall till arbetets museum...inget intressant alls, skummaste dykarutställningen...
SÅ vi drog till hennes farföräldrar och sedan drog vi in till centrum.
Jag skulle se om det gick att laga mina skor (platåsneakers)...170 kr per sko...han sa att det var bättre att köpa nya ^^
Vi drog sen till Tacobell eller vad stället heter och käka nacho de luxe :3
IT WAS OMNOMNOM <3

Vi gick igenom affärerna lite snabbt innan vi drog till Vasaparken och chillade, var något skumt som kallades "Fan- zone" där o.o
Det fanns bänkar i alla fall, vi satt där och lyssnade på en 13-åring som sjöng och hennes lillasyster tydligen o.o skitkul xD
Vi satt väl ändå ett tag där,sen satte vi oss vid gungorna istället, vi var i lekparken ett tag, sen fick vi sällskap av lite människor jag träffade på första Random Meetup :3
Jag kom väl hem runt 9, kände att det vore bra att ta sig hem innan jag börja frysa då jag inte hade med mig en tjockiströja.
Tror jag är allergisk mot något i maten hos Tacobell, första gången jag åt där fick jag ont i magen och igår så svullna magen upp och jag såg gravid ut <3
MEN det var i alla fall en fett awesome dag C:

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har gjort chokladbollar till Random Meetup imorrn <3
Jag tror jag gjort för lite...får göra fler ifall jag orkar imorrn ^^
NU tänker jag i alla fall sova, måste upp klockan 9 imorrn

See Ya!



Tao från EXO OwO

Inga kommentarer: