onsdag 10 juli 2013

My cat Houdini

Hello zombies o.o

Jag uppdaterar väldigt segt men då jag mest sitter hemma och kollar Naruto,Avatar (INTE DEN DÄR JÄVLA FILMEN) eller lite videos från olika program i Korea :3

DÄREMOT så var jag på äventyr igår, eller inte jag, men min katt Guinness...
JÄVELN SMET NÄR JAG BLEV ATTACKERAD AV GETINGAR D:
Märkte det inte förrän typ en timma efteråt ^^
Fick panik och leta utan resultat...
Emanuel kom och hjälpte till och konstigt nog så hittade vi katten...på min tomt...
Aja, jag och Emanuel gick runt och prata lite i alla fall, första gången jag var ute på ett tag o.o

Så...det som händer nu då...
Imorrn ska jag träffa Qrystal <3 Ni får väl veta vad vi gör imorrn :3
Sen på fredag ska jag gå igenom mina cosplays RIKTIGT noga.
På lördag blir det Random Meetup i Norrköping, något jag ser fram emot <3
På söndag så ska jag kanske ha skräckiskväll med Qrystal, vi får se ^^
Sen så händer det lite nästa vecka också, fast det tar vi då.

MEN...JAG ÅKER OM 13 DAGAR <3
Jag orkar inte vänta så länge, jag ska till NärCon, jag kommer dö av lycka, jag kommer kunna köra karaoke till kpoplåtar, jag kommer kunna köpa saker man inte kan köpa i Sverige, jag kommer kunna se weird ut och DÅ är man normal, jag kommer att få minnen för livet :'D

OCH EFTERÅT så ska jag till Stockholm på Pridefestivalen och jag ska till SHOCK <3
Alternativa kläder here I come 83

Sen när jag kommer hem blir det nog Boda Borg och camping <3
Sen blir det kanske RIX FM
SEN BÖRJAR HELVETET IGEN!
I am feeling quite old right now...
NU,tänker jag kolla Avatar och sen ska jag sova

See Ya!


Inga kommentarer: