onsdag 17 juli 2013

Besviken

Hello Zombies

Igår(idag) så var jag uppe till typ kvart i 6
Varför?
Jo,för att vid 12 koreansk tid ( 5 på morgonen) så skulle B.A.P släppa sin musikvideo "Hurricane".
Den blev några min sen,jag trodde att jag hade blivit lurad,men nope,den dök upp och jag såg videon...
Och blev VÄLDIGT besviken!
1:låten hade inget riktig melodi,det enda som lät bra var första versen,bridge och en del efter refrängen (det lät inte ens som samma låt)
2:helt fel stil för killarna
3:färgen i Zelos hår passar inte med krullet,antingen en annan färg eller en annan frisyr (spelar ingen roll vad,HAN PASSAR NÄSTAN I ALLT)
4:THE LUFF IS ON FAIJAAH
5:det var massa Daehyun,för lite Himchan och Zelo :c

Så,jag var ganska sur som var uppe till 5 för de...
Menmen,de ska släppa en till låt snart,deras sista under denna comeback  vad jag fattade det som ^^

Under tiden jag vänta i alla fall så såg jag på lite olika animeserier :3

See Ya!


Inga kommentarer: