onsdag 3 juli 2013

Of to the hospital then

Hello zombies!

Usch, tvingades gå upp halv 12 idag >.< That's not fun at all D:
Jag ska till sjukhuset vid 2, ska till öron,näsa hals ^^
Jag ska då kolla halsen då jag haft stora problem med den under året, förlorat den och ja, jag låter som en kille o.o
Förhoppningsvis så kan de göra något åt det, de vill tydligen inte operera bort mandlarna då det är en del av immunförsvaret...but let us face it...den hjälper inte till i mitt fall.
Så ja, det  blir ju jättekul (Y)

Internet är fortfarande inte tillbaka, eller jo men ingen wifi så mobilerna är i princip värdelösa (måste ha internet på NärCon så kan inte slösa hemma). Så vi får turas om om datorn...inte alls gött :C
Får dra hem till kompisar och låna deras wifi :3

Imorrn ska jag förhoppningsvis till Alva med Elin, vi ska göra ramen och se på massa koreanska och japanska filmer (/*o*)/

Nu så sitter jag däremot vid datorn och ska kolla på youtube för att jag har blivit beroende o.o
Ska se på Naruto ikväll då jag har tid, är på avsnitt 65-66 tror jag...
SERIEN ÄR FÖR BRA FÖR ATT MAN SKA KLARA AV ATT KOLLA PÅ DEN D:
Jag halvt dör när jag ser på avsnitten då jag bara vill kolla slutet och slippa dö x3

Måste nog kolla nu om jag ska hinna o.o

See Ya!


Ska vara en bild på TOP från Iris 2, not sure tho *.*

Inga kommentarer: