måndag 15 juli 2013

Man kanske ska...

Hello Zombies!

Jag vill först skriva...
JAG DRAR OM 9 DAGAR <3
JAG KÄNNER PEPPEN <3
Jag orkar inte vänta,jag vill till NärCon nu! Jag vill se weird ut! Jag vill träffa weirda men underbara människor! 
Hur ska jag överleva i dessa 8 dagar ;_;

Veckan kanske inte blir så lång ändå..
Min vecka ser väl ut såhär:
Måndag - Hundvakt,fixa nya telefonen
Tisdag - Fira Camilla och Oskar,kanske gå på spelning på kvällen
Onsdag - Färga håret lila,kolla igenom packningen,STANNA UPPE OCH KOLLA PÅ BAP'S NYA MUSIKVIDEO <3
Torsdag - Söderköping och barnvakt
Fredag - Hundvakt 
Lördag/Söndag - Pappahelg

Sen äre bara måndag och tisdag kvar,då fixar jag väl det allra sista (och dör) ^^

så japp,det jag kommer göra resten av dagen är väl att packa cosplaydräkterna,pröva ut sminket,spela lite piano och chilledilla ^^

see Ya!


Inga kommentarer: