söndag 28 juli 2013

NärCon avslutning

Hello Zombies!

Mitt internet tog slut igår så jag kunde inte blogga :C
Nu är jag i alla fall hemma från NärCon...väldigt deprimerande faktiskt, alla var så trevliga, aldrig fått så många kramar förut o.o

Igår var jag "normal", jag kollade på cosplaytävlingen med Elin, alla var otroligt bra, man måste ju göra dräkterna själva för att få vara med och deras cosplays var helt amazing!
Efteråt så har vi käkat och gått runt i affärer, köpt lite grejjor åt Alva som hon förhoppningsvis snart kan få C;
Sedan var det ju även "Late Night With NärCon". Gary Russel (gjort en del grejjor i Doctor Who) och DJ Amaya (stavning) var där och eftersom det var deras första gång i Sverige så fick de köra Sverige Quiz...DET VAR AWESOME!
Efter det så var det musik och fyrverkerier och vi kom väl inte tillbaka till sovsalen förrän runt halv tre eller senare ^^
Jag somnade nog runt 4 och var tvungen att gå upp klockan 8  -w-
Så idag fick man ju packa ihop allt och så, småsprang i affärerna innan de stängde, kramade en kille från G-host och tog bild med Hikaru och Kaouru :3 Såg däremot jätteskum ut på bilden o.o
Avslutningen var awesome, men det började regna vid slutet (de pratade om England då...the irony)
Mamma hämtade mig och Elin runt halv 4 kanske,vi var lite på Ikanohuset medans mamma handlade och sen skjussade vi hem Elin ^^

NärCon har i alla fall varit en otrolig upplevelse, jag har träffat så härliga människor, sett fantastiska saker och detta har varit en av de bästa upplevelserna i mitt liv.
Detta kommer jag aldrig glömma.
Jag funderar på att åka till KultCon med Elin i höst, sen så vill jag till NärCon Vinter i februari, kan inte vänta ett helt år på att få vara med om detta igen :D

Men här får ni bilder ifrån mina 5 dagar <3


yohio hör inte till det jag köpte ^









Fick en ros av Hikaru <3



KAKASHI <3


Katara från The Last Airbender

Fire Nation Ang från The Last Airbender





De är så vackra ;_;



Caitlyn från Leauge Of Legends



















Inga kommentarer: