fredag 26 juli 2013

Jag är överlycklig

Hello zombies!

Hann inte skriva igår,kom till Terra (sovsalen) vid 2 och jag ville sova o.o

Igår cosplayade jag som en elev från Hogwarts - Slytherin
Träffade 2 andra från Slytherin och en från Ravenclaw
Vi stod i kön och vänta på att få komma in...och vi såg Hikaru,Kaoru och Kyoya från Host Club :'D
De såg VÄLDIGT bra ut,jag fick kram av alla 3 och en ros av Hikaru <3
Sen filmades vi med närconhästen när vi stod i kön osså :3
Det var varmt som in i helvete vill jag bara säga,höll på att dö,men det var värt det,JAG KRAMADE JU KAKASHI OCH BATMAN 8D
Vi gick runt i affärerna och jag köpte 2 tröjor och 2 planscher,båda på BAP och EXO.
Jag var också på baksidan och köpte"Super Mario STARPOWER"...
Den smaka gräs (damn you mynta)
Men jag kollade på underhållningen innan jag var med och lekte "Burken".
Jag förlorade...men jag träffade några som cosplaya från "Avatar - The Last Airbender"
DE SÅG SÅ BRA UT :D
Sen har man dansat,fotat och kramat folk <3
Vid 10 så vare invigning av NärCon 2013.
Det var dans,sketch och film och så var mannen som gjorde spelserien "Tales of Xillua" (stavning) där och sa några ord...han prata japanska...det var awesome :3
Efteråt vare AMV tävling (besökare gjorde egna animemusikviddos) som man skulle rösta på,vi drog direkt efteråt för att duscha ^^

Idag i alla fall,så regnar det...mycket...
Åska förut också D:
Blir ingen cosplay idag i alla fall,ser bara badass ut :3
Men nu drar jag
See Ya!





Inga kommentarer: