lördag 27 juli 2013

Viva la pepp

Hello zombies!

Igår så hände det en hel del faktiskt.
Först när jag vakna (halv 7) så frös jag,det regnade och åskade och jag hatar åska D:
Vid 10 regna det fortfarande men jag ville äta så jag gick med Sanna och kola nudlar...MEN DET ÅSKADE JU OCKSÅ OCH JAG HADE PARAPLY D:
Regnet försvann efter ett tag och jag och Jenn bytte om till cosplays.
Jag var en krigare (en badass krigare).
En från NärCon filma mig :D
Sen tog nån kort på mina skor o.o
Det var ganska jobbigt att gå i cosplayen,plus att jag ville ta kort i fotostudion,men det var en sån jävla kö och jag var varm,led av vätskebrist och hade ont...inte kul.
Så jag bytte om och så,mådde bättre snabbt efteråt c:
Vid 9 skulle jag och Lovisa gå på g-host,men kom inte in förrän halv 11.
Det är alltså typ 6-7 killar som "tar hand" om oss,man pratar och så och jag tror det var kopplat till japanska klubbar (minns inte allt).
Seike var en av killarna i salla fall,sen hade vi även en från Holland,en frå Finland och en från Norge.
Alla var jättetrevliga och det var riktigt härligt att vara där c':
Vi var där i en timma och sen var Lovisa tvungen att åka hem :C
Så jag gick och krama Cookiemonster (han luktade seriöst kakor) och Kakashi och sen träffa jag Elin,Jenn och Sanna på Donken.
Jag och Elin var hyperaktiva,kollade på dunderpatrullen,dansade och skrattade och dog <3
Somnade runt 4 tror jag,vakna vid 10 c;
Nu ska jag dra till konventet i alla fall.
See Ya!






Inga kommentarer: