söndag 14 juli 2013

Random Meetup Norrköping

Hello Zombies <3

Jag var ju på Random Meetup igår (igen) C:
Vi var i norrköping och det var faktiskt ganska många där o.o
Vi fika,lekte lite och hade det allmänt mys,sen tog vi gruppfoto OwO
Jag trodde det var slut sen så jag gick med Elin,Alva,Jenn,Sanna,Sophia och Filip till centrum och chillade lite ^^Självklart så höll meetupet fortfarande på... MEN VI HADE DET FETT AWESOME ÄNDÅ <3
Vi gick lite på stan,sen drog vi till Jenns morbror (tror jag) för att lämna lite saker, vi satt typ utanför Lidl ett tag innan vi drog till Halvars :3
Där träffade jag Milla,Matilda,Oskar och Julius C: De bjöd på glass för att de är fett awesome <3
Vi var bara jag,Filip,Jenn,Elin och Alva nu, Elin och Jenn drog strax efter Halvars.
Så jag,Alva och Filip var ett tag,sen kom Viktor, och vi var ^^
Sen kom det lite fler människor.
Alva drog vid halv 11, Viktor drog strax efter de och då vi missade våran spårvagn så gick jag och Filip hem till han ^^
Det var väldigt trevligt, kom hem typ 1 på natten,ont lite överallt och väldigt trött ^^
Men jag hade i alla fall en toppendag och gör gärna om det snart igen.

Tack till alla som gjorde gårdagen super <3

Här kommer lite bilder (kommer lägga ut en kass video så fort den är klar)

See Ya!






































Inga kommentarer: