onsdag 31 juli 2013

Stockholm, ingen internet

Hello Zombies!

Jag är i Stockholm denna vecka, så jag är lite inaktiv på bloggen fortfarande ^^
Mitt internet på telefon är slut så jag kan inte skriva eller uppdatera förrän imorrn :C
I alla fall
Idag var vi och storshoppa <3
Jag handlade för lite mer än 1500 kr idag O.O
Men jag handlade lite kläder, underbyst och hittade äntligen en riktigt snygg Choker!
Handlade även smink och så.
Var inne på Shock och i lite Second Hand butiker, så med tanke på allt jag fick för 1500 kr så är det billigt :3
Kan visa er allt imorrn eller när jag kommer hem, i alla fall
DET REGNADE
OCH MIN TRÖJA RÄDDADE MIG <3
När jag kom hem upptäckte jag att EXO redan släppt sin video till Growl...
DEN.VAR.AWESOME!

Tao fick så mycket kameratid,trodde jag skulle dö <3
Men Kris fick knappt någe D:
Aja, han har fått kameratid förut med så...
Nu ska jag kolla dramaversion på fredag,BAP på tisdag och SHINee på onsdag (21:e)

Imorrn drar vi till Naturhistoriska museet (för att jag ville de,jag är en nörd)
Vi ska se på en utställning om människokroppen, sen ska vi se på 3D-Film om vattendjur (ville se rymdkosmossak,men den var inte i 3D...)

JUSTE! Min mamma var väldigt awesome och köpte ett album (och massa andra saker) till mig på Ebay...så jag får snart hem massa gött från Sydkorea :3
Jag är i paradiset,jag vill inte lämna det här stället
Älska livet <3

See Ya!

Inga kommentarer: