torsdag 4 juli 2013

OwO

Good evening zombies :3

Fick inte ha datorn igår, så blev inge inlägg :C MEN NU HAR JAG INTERNET PÅ TELEFON <3

Jag var ju hos läkarn igår, visade sig att jag inte hade några problem med mandlarna (en var lite förstorad men inget märkvärdigt). Det är alltså något som irriterar mina stämband direkt (INTE BRA).
Själva undersökningen var fett obehaglig, men de tror att jag haft någon långvarig infektion som inte velat försvinna, ska dit igen när jag väl är sjuk och se vad som ändras ^^

Idag var jag med Elin och Alva (FINALLY). 
Vi träffades redan vid halv 12 för att handla lite mat...som inte verkar finnas i vanliga affärer -.-
VI FICK GÅ TILL HAGEBY! Leta upp skumma nudlar, sesamolja och lite grejjor ^^
Sedan drog vi hem till Alva och laga mat i typ 1 timme...but it was worth it :3
Smaken var lite skum, så det får man väl experimentera med någon annan gång.
Vi såg i alla fall på en koreansk film som heter Iris (finns en serie som tillhör filmen tydligen).
Anledningen till att jag ville se den var för att TOP (från Big Bang) var med :3
De pratade inte mycket i filmen och det var väldigt radikala ändringar så jag hängde inte med så bra o.o
Men filmen var helt okej och Top var badass (/*O*)/

Efter filmen så såg vi en OVA från High School of The Dead, den var fett skum o.o
SEN SÅG VI FEINA KLIPP PÅ YOUTUBE 83
Fick dock se Zelo och Himchan gråta...I didn't like that :C

Vi drog sedan till Halvars (som seriöst fortfarande hade öppet) och köpte glass och satt på en fein gunga och chilla, altough...Eli had to leave us... :C
Jag var då med Alva till klockan 9, VI DANSA OCH HADE FEIN KARAOKE :3

Så ja, en riktigt lyckad dag :3
Dock så åker Alva iväg om lite mer än en vecka...sen drar jag och Elin när hon kommer tillbaka...sen drar jag iväg precis efter elin och jag kommer tillbaka o.o
OH WELL...

Nu ska jag kolla lite grejjor jag missat på Youtube och sen förhoppningsvis sova o.o

See Ya!

Zelo :'C


Himchan :'C

Inga kommentarer: