söndag 31 mars 2013

Yohio i Norrköping

Tjenare vackra,skumma varelser!

Idag (söndag) har nog varit den bästa dagen på riktigt länge!
De flesta vet ju som sagt att Yohio var i Norrköping (Mirum Galleria) idag för att signera sitt nya album "Break the Border".
Jag är kind of ett väldigt stort fan av Yohio,han har faktiskt blivit min förebild och är en av de första artisterna som jag riktigt "fangirlat" över en artist.

Så jag åkte dit för att få en skiva signerad och få lyssna och se yohio live. Där träffade jag faktiskt flera.
Jag stod ganska långt fram med Hanna,Elin,Lovisa,Jenn och Emma och lyssnade...och skrek som galningar x)
Fick nog en hel del bra bilder,hoppas jag. Får se imorrn.
Vi stod i kön ett tag,vet inte hur länge,men kändes som mindre än en timma iallafall...vi hade ju roligt åt annat så länge...såg en tjej i kön med en I <3 Justin Bieber-keps på sig.
Man tar inte på sig en Justin Bieberkeps när man ska träffa yohio D:<
Men vi kom äntligen in för att få det signerat...HAN ÄR SÅ SNYGG!
Han signerade både skivan och affischen (även fast han inte skulle det) c': och jag var väl helt lost där.
Jag och Elin var smått skumma och gick till Yohios pappa Tommy (gitarrist i hårdrocksbandet Corroded) och bad om en high five ^^
jag gick faktiskt och hämta papper och penna och bad om hans autograf c:
Sen gick jag faktiskt och köpte en tröja från det lilla ståndet för att få den signerad (och be om en kram).
Fick ingen kram :c men jag och elin fick en varsin high five <33
Så där stod jag utanför och skakade över att ha träffat yohio,aldrig hänt mig förut,mamma tyckte att det var skitkul x)
Men efter att yohio åkt där ifrån så gick jag,Hanna,Elin,Emma och Viktor vidare på mirum,elin och viktor gav ut gratis kramar x)
Vi drog senare vidare till donken i Haga och träffa Maya c:
Och efter det så drog vi in till centrum sår feint och chilledillade,träffade Oskar på vägen dit ^^.
Sedan träffa man Amin,Cassi och Cia vid bion också x)
Värst vad man ska träffa folk idag x)
Iallafall,jag,Elin,Viktor,Emma och Maya satt uppe ovanför bion eller vad vi ska kallat och chilledillade tills klockan 9 typ,då vi var tvungna att dra.
Denna dag har alltså varit riktigt bra!
Bästa på länge faktiskt,helt klart värt pengarna och tiden.
Så nu ska man köpa biljett till hans konsert i september också...kommer behöva jobba ihjäl mig för att ha råd med allt ^^
Men jag hade tänkt sova nu så
See Ya!




















Inga kommentarer: