tisdag 5 mars 2013

Sjukling

Hej bloggläsare!
Som sagt,jag är sjuk Eller sjuk och sjuk, i söndags kväll och så så hade jag feber, och igårkväll så mådde jag inte bra,en extrem huvudvärk och sådär skum.
Men om jag mår bra ikväll så blir det skola imorrn,har redan missat temaintro't, och jag vill gärna få upp Geografin til ett B,och sen äre ju att hålla upp betygen och eventuellt höja dem C:
Men däremot så har jag läst en del,läste ut en bok som heter Cirkeln på 500 sidor,boken är riktigt bra och man lägger inte ifrån sig den förrän man läst klart den :3
Så japp,här har man haft det jätteintressant,städar och läst ^^
men skriver mera imorrn,känns som att det finns någe att skriva om då
See Ya!



2 kommentarer:

Danskan sa...

Fin blogg och söt kisse. Kika gärna in hos mig så återkommer jag här snart igen, kram! :)

Unknown sa...

Tack detsamma :)