lördag 16 mars 2013

träningsvärk

Tjeenare bloggläsare!
Ledsen för att jag inte uppdaterade någe igår,jag var vääldigt trött och
hade vääldigt ont efter Rommeresan ^^
Iallafall så igår var det en helt vanlig dag i skolan,jag var trött,och vi repade i banden.
Vi fick reda på vilken låt vi ska framföra på avslutningen...please...kill me </3
Låten är inte alls bra för mig </3 usch!
Vi började med en ny låt i bandet iallafall (vi har påbörjat typ 3 stycken)
Nej men vi fick faktiskt ingen hjälp igår...och vi klarade oss skitbra faktiskt.
Alla vet vad man ska spela (typ) och det lät faktiskt bra O.o
Varför äre inte så alla gånger x)
Efter skolan så drog jag,Qrystal och Elli till stan iallafall,vi träffade Kevin och så
och så drog vi till BC.
Riktigt jobbigt ställe faktiskt...jag och Qrystal ville spela biljard,så vi gjorde det...men de andra var tvugna att stanna kvar på ett annat ställe,de fick inte kolla på...
Sen när vi satt och prata så kom de 2 gånger och sa åt oss att vara tysta...vi var väldigt tysta,tystare än på lektionerna...
Men Elli hade dragit,och Nermin hade kommit,så vi gick runt lite och så,sen drog Qrystal...så då var vi andra ett tag,jag drog väl typ vid halv sju kanske ^^
Hemma så gjorde jag inte så mycket faktiskt,spelade piano,sjöng och såg på tv
Somnade vid tvn och fick inte sova där </3
Orkade knappt att ta bort sminket xd
Idag iallafall så ska jag försöka att vara produktiv och skriva klart min SO och göra klart matten!
Vilket betyder att jag inte kan skriva mer C:
See Ya!

2 kommentarer:

madde sa...

läste din presentation, fan va coolt att du spelar bas, och allt annat du är typ ett musikaliskt geni!

Unknown sa...

Haha,tack så mycket c: jag har ganska lätt för mig att lära mig att spela :)