måndag 25 mars 2013

Not Good!

Tjenare läsare!

Väldigt dålig uppdatering, har inte bloggat på över en vecka, men, det har inte hänt mycket alls.
Däremot, det som hänt är att jag varit hemma i över en vecka nu, vilket egentligen inte är så bra
då jag har skola och sådant.
Men i princip hela förra veckan och nu så har jag haft feber, huvudvärk gled in efter bara 1-2 dagar, återkommande magvärk (som inte höll i sig speciellt länge, men var ändå återkommande), har känt mig helt orklös, verkligen varit sådär att sitta vid datorn eller tv:n utan att ha gjort något, kom väl utanför dörren 2 gånger för en snabb sak som skulle fixas, och sedan har jag varit tvungen att rasta  hunden (syskonen var ju i skolan). Annars så har jag suttit inne denna vecka....Febern har inte hållit sig sådär hög 37,6-37,7 (möjligtvis att det var 37,8-37,9 , beror på hur man räknar på termostaten)
Idag i alla fall nådde den 37,9 (38,1) och jag har en väldans huvudvärk och muskelvärk och mår piss!
Det kan låta lite, men jag brukar ha en temperatur på 36,6-36,8 så det blir väl tekniskt sätt mer feber för mig än för folk med en medeltemperatur på 37-37,3.
Någon som vet vad det kan vara? Börjar bli lite jobbigt faktiskt

Så i skolan har jag missat flera saker som skulle redovisas/lämnas in, har prov på torsdag (jag har inte ens fått det jag skulle plugga in) och snart är det påsklov så jag kan inte få grejjorna (om jag inte blir frisk och kan komma på torsdagen).
Så detta känns ju inte så bra då.
Ännu värre är ju att jag inte ens känt för att kolla på Criminal Minds när jag nu haft tv:n för mig själv, jag hade kunnat sett alla säsonger förra veckan!
Men det värsta är nog att om jag inte blir frisk så kommer jag inte kunna träffa Yohio på söndag D:
Då skjuter jag mig själv </3

Så nu är jag asocial, knappt någon kontakt med kompisarna, loggar ut från facebook, instagram och andra sidor och loggar bara in kanske 2 gånger per dag för att kolla läget, vet knappt varför jag gör det.
Sökte runt på vad det kan va, men inget stämde in, så jag får väl lida och se om det går över, kanske dör innan dess...
Vad deprimerad man lät helt plötsligt ^^
Nej men nu ska jag dra mig.
See Ya!

Inga kommentarer: