måndag 11 mars 2013

Nu börjar det likna något

Tjena bloggläsare!
Ska strax sova,men jag kände att jag ville dela med mig av kvällens rep.
Vi var där i 1,5 timma och pratade och spelade,prövade olika instrument och grejjor till låten för att få den att låta super,och det börjar likna något...jag till exempel är inte där jag brukar va C;
Nej men det var faktiskt riktigt trelvligt att repa med dem,de är otroligt duktiga och att göra vår lilla demolåt till vad man hörde i slutet är verkligen coolt. Det låter skitbra när vi övat in rösterna c:
Vi satt ett tag och prata om låten och om oss ett tag,nämde lite smågrejjor och så :3
Ett lyckat rep iallafall,vi kommer träffa dom 2 gånger till innan mellot tror jag,så det blir kanon!
Nu måste jag iallafall sova,måste ha energi för att kunna jobba imorrn c;
See Ya!

Inga kommentarer: