lördag 2 mars 2013

Party

Tjenare bloggläsare!
Jag var väldigt trött igår,så jag hann inte blogga,somnade tydligen ganska så tidigt ^^
Igår iallafall,efter skolan,så var jag ju med Elli och Qrystal på Donken ett tag,grevligt trevligt,massa mat och onyttigt x)
Vi drog in till stan för att leta efter en sak,bara för att bli skrämda av Leo och Emanuel,sedan,bara för att så valde vi ut kläder som killarna skulle pröva c;
Skitsnyggt (y)
Men vi drog till skolan,och jag,Elli och Qrystal fick hjälpa till att koppla in lite grejjor,tog väl typ 5 min,så vi drog ner till "partyt"
Haha,de hade Just Dance 4 med GANGNAM STYLE <3
Blev så lycklig c':
Förlorade dock mot qrystal,MEN JAG VAR BÄST ÄNDÅ c: puss Qrystal <3
Sen lite random,drog vi till dansgolvet,haha,kände att vi ägde alla juniorer xd
Det var inte så många seniorer där,men i och för sig,jag var uppe i Wien och spelade mellan kvart i 7 och kvart i 9,så jag träffade ju inte direkt några,och det var knappt några där uppe. Mer spelande för mig <3
Spelade bas ett tag,jamma lite med Johan och Niklas ^^
Sen ett tag så kom det ju faktiskt lite publik,så jag och Qrystal (då de hade kommit upp) stod och sjöng samtidigt som vi spelade lite.
Skitnice!
Men när jag satt där smått forever alpne,var kanske 1-2 andra där uppe,så kom ett antal juniorer och ville höra mig sjunga c': och de tyckte att jag sjöng skitbra C':
Egoboost <3
Men kom väl hem runt halv-kvart i 10,tror det blev ännu senare,minns knappt någe.
Men det var skitkul iallafall.
Idag blire iallafall att tjäna pengar och ikväll ska man kanske träffa Qrystal,Elli,Kevin och några fler <3
See Ya!
Vacker bild <3

Inga kommentarer: